PRACUJI NA NICH, ČEKAJÍ V ŠUPLÍKU, HOTOVÉ VÝŠIVKY, ODKAZY a nově PW látky

25.05.2011 14:01

Tak jsem tu po měsíci opět s aktualizací. Je toho trošičku víc, tak snad na nic nezapomenu ;o)

V sekci PRACUJI NA NICH je přidána aktualizace pokroku na Kristýně, velké plochy jsou vyšité, tak teď už mě čeká jen spousta mravenčí práce a dodělávat pozadí. Přibyly mi dvě nové sadičky do šuplíku a další novou jsem hned stihla vyšít (je to jen záložka). No a protože jsem se nějak poslední dobou rozšoupla s nakupováním látek a polystyrenových výlisků na falešný patchwork, tak jsem si řekla, že si na stránkách zaslouží samostatnou část, takže je najdete v sekci JINÉ RUČNÍ PRÁCE pod částí FALEŠNÝ PATCHWORK. To mě také dovedlo k tomu přidat do ODKAZŮ adresy eshopů, kde se dají sehnat i jiné tvary výlisků, než jsou koule a zvonky.